MIRACLE
Watching The lights ..
Tuesday, 8 November 2011 • 21:33 • 0 comments



antare tige nih aku rase Suzy yang paling chumil ... Okeyh abaikan..
Hello stalkers !
Yaww,, smalam aku gi i-City.. Aww jakon nye aku.. ye-2 I know,, mesti korang da pegi banyak kali eyn ? Semalam gi ngan family.. tah hape tah mood bapak aku tuh .. First kitorang gi isi perut.. ahha ! pusing punye pusing.. Banyak kedai tutup.. Last-2 makan kat KFC adoyyai... * Bak kate mak aku,, baleyk-2 makan ayam,, takde mende leyn ke ? * Hihik aku sengeyh je lar..

Then,, habeys makan kitorang gih i-City .. Aww,, tedenga bunyi owang menjerit-jerit dalam kerete kami... Hape lagi kalu bukan budak kecik tuh menjerit.. Ahh, budak chumil.. nak tgh pic dye jap ea..

***************************************************************
gamba x dapat d'kesan.. eyh,, sial la.. Puih !
***************************************************************
hehe.. dye tu jakon ckit.. nampak lampu lip-lap... Ahh mule lar..
Maa... cantik maa.. nak beli nak beli..
Hihik sab0r je lar... sampai kat sane..
Eyh,,, tetibe bangge plak... dapat jadi rakyat Malaysia.. hehe

Aku bengang gile lar... huh.. aku x bawak kamere.. Ouch,, tu silap aku.. Pegi i-City x d'rancangkan.. hameyk kau ! menagis lar air mate darah pun.. x dapat hape-2 ..
huhu... Sian sama saya..

Okayh-2 Till here kamu semua.. penat tau menaip nih... Till here .. tata titi tutu...

Note for Capital F :
Ingad x tyme aku TEXT ngan ko yang aku jeles sbab ko pegi rombongan .. then pegi i-City ingad x? tak ingad sinih jap aku cepuk.. bagi ingad..okayh-2 aku jeles sebab aku x penah pegi.. So,, skarang k0 baru tau eyn? Susah btol hidop macam aku nih :P

Lots of Love, Ruhi Humaira



Welcome to my blog . Call me Ruhi . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't 'kutuk-kutuk' bout' this blog or ME okai?

Diary About Link Stuff
Facebook
Twitter
Ask.fm


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: MairaaMyraa