MIRACLE
Bring me back to my HAPPY life :C
Thursday, 15 December 2011 • 15:56 • 0 comments

Hello guys ! Korang da beli barang skolah ? #Merepek .
Tak lame lagi school nak bukak #akusorangjeyangpikircamtuh :P
Hehe C: Korang mesti RINDU nan kawan-2 korang kan ? #kalauyangtakdetuhIMPOSSIBLE
Aku pun RINDU nan kawan-2 aku . HEHE . tak sampai sebulan kut :C LOL ! Kami macam adik-beradik tau ? Errkk,, RINDU ouh gelak katawa 6Amal C: Kahkah #Syoksendirijerlebeyh

~Air dicincang takkan pernah putus~

#peribahasa sendiri dah lame ta bukak buku :P

Err,, semalam aku td0r umah cousin aku .. Tau kat ne ? Sebelah umah je >,< PEACE !
#da mule da mintak penampa o,O
Ta buleyh td0r ,, kitorang gossip je lhar .. Gossip pasal,, budak-2 6Amal .
Dye kate nnt tyme kitorang gi P.D. tuh dye nak wat 'VIDEO' . Pasal ragam budak-2 6Amal . Then share kat Group 6Amal . Aku no hal .. But one je ... MALU kut >,<

Kayh , kitorang cakap-2 ahh cam ne nak wat . Tyme tuh aku nangesys sebab t'ingat kat dorang sume . Hehe #Nseyb beyk dye tutup lampu >,< ta de orang nampak :}

Hurmm,, aku keseorangan :'( Semua dah ta nak kawan aku eah ?
Sombong kut . Langsung ta nak tego aku -,- Err,, asyik aku je tego . Penad tau ? Ble aku ta tego . Hrrmm,, korang pun ta tego aku . Weh,,aku penad lha . Korang lha pulak tego >,< Grr !

Hrmm,, guys ! Until here only my post .. Kayh bye !

Lots of Love, Ruhi Humaira



Welcome to my blog . Call me Ruhi . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't 'kutuk-kutuk' bout' this blog or ME okai?

Diary About Link Stuff
Facebook
Twitter
Ask.fm


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: MairaaMyraa