MIRACLE
Raya nak dekat?
Monday, 5 August 2013 • 14:46 • 2 comments

  Assalamualikum evellybuddy :) Umi, Izzah, Ain aku tahu, korang tgh stalk kan kan kan? HAHAHA okai memain je laa. Gambar kat atas ni tak semestinya aku tak puasa okai? Aku puasa, siap tak sahur lagi. HOHO. Kesian kan aku? Tak dapat pahala lebih. Hm, cakap pasal puasa kan, teringat semalam. Cousin aku kata aku dah kurus. Muahaha. Laawak nye. tapi not bad, puasa ni aku turun berapa kilogram ek, jap. Emm. Yes! 3 Kilogram woooooiii. Tak caye. Haha. 

Ain dapat adek baru, Haha comel macam dia. Dah jadi kakak doh Ain. Kakak yang ke berapa tah... Ain ni adek kau yang ke-6 kan? Tak silap ah. Nah tengok gamba adek diaa.
Bila nak bagi nama dia? Sian weh, Ain tak dapat nakk beraya sangad tahun ni. Nak datang rumah, tapi sape nak hanta. Okai, no one. Ain, semoga jadi kakak yang mithali. Aku doakan. Kau jangan lupa doakan aku jugak tau? Hm, okai la rasanye tak de pape lagi nak cerita. LAPAR LAPAR LAPAR. Okai la baibaiiii <3 Assalamualaikum.

AIN DAH BESAR, DAH JADI KAKAK BARU :)



Welcome to my blog . Call me Ruhi . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't 'kutuk-kutuk' bout' this blog or ME okai?

Diary About Link Stuff
Facebook
Twitter
Ask.fm


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: MairaaMyraa