MIRACLE
Final Examination
Sunday, 13 October 2013 • 15:57 • 0 comments

 Assalamualaikum and hello evellybuddy :) muah muah.
Yeah minggu ni minggu balek. Hmm, Btw dah lama kan aku tak update? Absolutely yes! Now, tengah stress, takpe-takpe. Yealh orang nak exam memang cenggini. HOHO. Tahuuuuu? Aku tak study lagi.. Gerenti tak dapat #Top10. Sejak bila kau top 10? jangan nak perasan. Budak klas first semua struggle gila-gila. Gulp. Kecut perut aku tengok. Aku dah la malas. Rumah ni aku asyik online je and siapkan homework. BILA AKU NAK STUDY?? tellme. And now, Im doing seni. Yaw. 

Okay cerita semalam :) Semalam kan pegi JJ. HAHA macam biasa aku sorang je yang borong. Macam tak kenal aku. Winkwink. Act, pergi repair handphone T.T sobs handphone rosak. Tapi tak repair lagi. So, conclusion aku pakai phone mama yang lama. Lol. Semalam aku beli botol air baru. Wuuu, botol dekat asrama dah hancus. Ngeee. Then, aku beli pendrive 8GB. Pendrive yang lagi satu dah penuh dengan K-POP. wkwkwkkwk. 

Tetiba teringat semalam, tyme makan Pizza Hut . Tyme tuh dapat air pepsi. Eh pepsi ke? Entah ye la kut. Adik aku tanya mak aku tuh air ape. Tau mak aku jawab ape? AIR KOPI. Yang lawaknye adik aku percaya bulat-bulat. Aku dah gelak-gelak dah. Pelayan tuh pun sengih je. HAHAXD

Okay nak tutup cite dah ni. okay bye! Tapi sebelum tuh! Baca bawah ni!

 Ya Allah, semoga Ruhi Humaira mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan akhir tahun. Straights A+. AMIN:)



Welcome to my blog . Call me Ruhi . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't 'kutuk-kutuk' bout' this blog or ME okai?

Diary About Link Stuff
Facebook
Twitter
Ask.fm


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: MairaaMyraa