MIRACLE
Its tough being good :')
Monday, 23 December 2013 • 22:48 • 0 comments

Assalamualaikum everybody. hmm yeah, guesse what 2014 will be coming soon. haha im not excited act. no school no hostel plz. im gonna miss my home sweet home, lappy, phone, internet :'(  emm, holiday tak gi mana-2 oh melainkan tambun tu je :') Ya Allah, bersyukur lah Ruhi, cuba fikir orang yang tak mampu tuh. okay my fault. Alhamdulillah aku masih hidup lagi. Hmm, bersyukur ke atas semuanya yang telah diberikan olehNya :)

Ohh aku dah start melalut, so here we're. It's tough being good? OKAY TAJUK UNTUK HARI NI. Ehmm, mungkin aku akan meluahkan segala isi hati yang telah lama aku simpan. Hihiks gedik nya aku. AKU NAK JADI WANITA SOLEHAH. mampu ke aku? //crysohard//

Yeah, iwanna change myself being wanita solehah :) tapi aku sendiri terfikir mampu ke aku? nak berubah dari semua aspek. Nak tutup aurat 100% oh and yeah tengah mencuba, mungkin tak mampu nak pakai bajuh labuh, tudung labuh semua tuh, cuma mampu menutup aurat mengikut syariah. Tudung alhamdulillah. melepasi dada walaupun bukan tudung labuh :') im trying. socks? sometimes. hihi. boleh la kan? sedang menjinakkan diri. In sha Allah aku boleh :)

Emm, aku nak jadi baik :) tak moh da gedik =.= haha lumrah kan. tapi tapi aku takut. AKU TAK MAMPU. Orang mungkin akan memperlekehkan aku;"Eleeh bajet je tuh nak jadi baik, cover bagai, nak bajet baik lah tuh" hmm, mungkin ada segelintir yang berfikir begitu. Then how? Bila lagi aku nak berubah? Bila lagi? Kenapa nak jadi baik susah? Orang dok cakap tentang kita. Think possitive okay? Oh mungkin dia nak berubah apa salahnya kan? Ujian Ruhi sabar sabar. emm, someone plz support me T_T aku tak cukup kuat nak berubah seorang diri. 

Ramai yang tak suka aku. haha sokay laa. Aku terima walaupun sakit hati :') Hahaha aku minta maaf kat semua orang sebelum terlambat. huaa aku tau aku banyak salah kat semua orang tanpa sengaja atau sengaja. emm maafkanlah aku T_T Sedangkan nabi yang baik pun ada orang tak suka apatah lagi aku manusia yang tak seberapa baik ni. Hee~ Aku cuba untuk berubah. hihi. Aku tak perfect manapun, jadi aku banyak salah. hmm. uolls said that Aku Gedik? Aku terima. Perempuan memang gedik. So kena faham. And aku pun sedang mencuba untuk mengubah diri ni :3 Support me plz.

Haha banyak yang kat ask.fm: kau berubah oh and blablablablabla. Tahu tak anda? aku tak pernah berubah. This is me, mungkin pandangan orang. I know who i am. Korang kalau tak suka dengan perangai aku yang ahh wtsvr tuh, just luahkan secara terus terang. Aku terima. Facetoface. Mungkin aku akan berubah secara slow-slow. Kalau tak mampu nak luahkan, doakan yang terbaik untuk aku yee? Kalau tak suka aku jangan cakap belakang plz? Aku tak suka, just terus terang je. Aku tak makan orang. Serious ni.
Emm, bila aku cakap benda yang merepek jangan terasa, tbvvvvh aku tak pernah nak maksudkannya. Tahu je kan mulut aku ni memang kepoh.  My words may hurts you. Im so sorry :')
Pray for me being a good muslimah :)
Alhamdulillah for today :) 



Welcome to my blog . Call me Ruhi . Please navigate around happily. And follow me if you like to. Don't 'kutuk-kutuk' bout' this blog or ME okai?

Diary About Link Stuff
Facebook
Twitter
Ask.fm


Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Owner: MairaaMyraa